Empresa de Neteja: les seves funcions

Les empreses de neteja fan una varietat de funcions essencials per mantenir diferents tipus d'instal·lacions en condicions òptimes d'higiene i ordre. Aquestes empreses ofereixen serveis tant per a clients comercials com a residencials, i les seves funcions poden variar segons les necessitats específiques de cada client. A continuació es detallen les principals funcions d'una empresa de neteja:


1. Neteja General:

◦ Escombrat, fregat i aspirat de pisos.

◦ Neteja de superfícies com taules, escriptoris, prestatges i altres àrees d'ús comú.

◦ Eliminació de pols en mobles, decoracions i aparells electrònics.


2. Neteja de Banys:

◦ Desinfecció de vàters, lavabos i dutxes.

◦ Reposició de subministraments com paper higiènic, tovalloles de paper i sabó.

◦ Neteja de miralls i superfícies de vidre.


3. Neteja de Cuines:

◦ Neteja i desinfecció de taulells, aigüeres i electrodomèstics.

◦ Escombrat i fregat de pisos de cuina.

◦ Eliminació de residus i escombraries, incloent-hi la reposició de bosses d'escombraries.


4. Neteja de finestres:

◦ Neteja de vidres interiors i exteriors.

◦ Eliminació de taques i marques a les finestres.


5. Manteniment d'Àrees Exteriors:

◦ Neteja de jardins i patis.

◦ Recol·lecció de fulles i escombraries.

◦ Escombrat de camins i entrades.


6. Neteja Especialitzada:

◦ Neteja de catifes i tapisseries.

◦ Neteja de conductes de ventilació i sistemes d'aire condicionat.

◦ Neteja d'àrees industrials i maquinària.


7. Neteja a Àrees d'Alta Circulació:

◦ Manteniment d'àrees comunes com passadissos, vestíbuls i ascensors.

◦ Neteja freqüent de superfícies d'alt contacte com manetes de portes i botons d'ascensors.


8. Desinfecció i Sanitització:

◦ Ús de productes desinfectants per eliminar gèrmens i bacteris.

◦ Serveis de sanitització per prevenir la propagació de malalties, especialment en temps de pandèmies.


9. Gestió de Residus:

◦ Recol·lecció i disposició adequada d'escombraries.

◦ Implementació de programes de reciclatge i separació de residus.


10. Neteja Post-Construcció:

◦ Remoció de runes i pols després de treballs de construcció o renovació.

◦ Neteja detallada de totes les àrees afectades.


11. Neteja a Esdeveniments:

◦ Preparació i neteja d'instal·lacions abans, durant i després d'esdeveniments.

◦ Maneig de residus generats durant l'esdeveniment.


Les empreses de neteja han d'adaptar els seus serveis a les necessitats específiques de cada client, ja siguin oficines, hospitals, escoles, centres comercials, llars o altres tipus d'instal·lacions. A més, el personal de neteja sol rebre capacitació en l'ús adequat de productes de neteja i equips, així com en normes de seguretat i higiene per garantir un ambient net i segur.


tornar


Empresa de Neteja: les seves funcions

Disseny . Politica de cookies . Politica de privacitat . Inici
Facebook Instagram Twitter Google Maps